|
|||
|
Hi julle,
Ek kan nie verstaan hoekom julle eers tyd mors op hierdie Nubianman ou! Hy klaarblyklik goed getik, bly nie in Afrika nie, is rasisties, en ons moedig hom net aan wanneer ons hom aanvat! Ignoreer hom, al is hy geneig om ons te beledig. Ons het beter opponente as hom al gehad! Mooi bly almal! |
|
|||
|
Hey boertjie, aangename kennis en welkom hierso!
Oor liewe nubsie, dis moeilik om stil te bly as hy eers begin om sy bek te rek Meestal is die dinge wat hy te sê het 'n groot source of amusement vir ons. Hy is eintlik heel mak in vergelyking met Tiger, wat nou nie meer met ons is nie (Ek pik 'n sarkastiese traantjie weg)So waar is jy vandaan? Ek het in Gauteng gebly, maar is op die oomblik in die VSA.
|
Haai Liza en julle almal
Dankie vir die vriendelike verwelkoming! Ek kom van Jhb af, maar is in die WTransvaal gebore. Mense wat gereeld in die vriende.com forums deelneem sal my as boereseun84 ken. Ons is daar aangemoedig om hierdie webwerf te besoek en om 'n bietjie lekker te gesels. Wel vir julle wat my nie ken nie, is ek 'n student, wat omgewingsbewaring nou swot. Ek hou daarvan om te gesels en om soveel vriende as moontlik te hê. Ek stel belang in enigiets wat Suid-Afrikaans is, veral sport en die natuur. Hoop om van nog 'n paar mense te hoor! Praat weer! Boertjie |
|
|||
|
Howzit Boertjie
Ek sal 'n bietjie http://www.vriende.com gaan uitcheck. Hoop om jou meer gereeld hier rond the sien. Cheers.
|||
|
Nee wat ek stem 100% saam met jou Liza. Jy weet, daar's niks erger as mense wat altyd baklei en vir mekaar sleg probeer laat lyk nie! Dis hoekom ek die kommentaar gelewer het op die open forum blad, kom ons ignoreer die moelikheidmakers en geniet die webwerf soos hy geniet moet word, lekker gesels, nuwe vriende/vriendinne ontmoet en net lekker kry hierso!
Daar moet seker iets interresants wees waaroor ons kan gesels, ek sal probeer dink.... |
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|