|
|||
|
please tell me do you see your future in afrikaans? think carefully,couse you not going anywere with afrikaans and it will be better if they teach you 100% english.
unswear me i'll tell you my reason.please only the stundent of South Africa. ![]() |
|
|||
|
Quote:
|
|
|||
|
Wouldn't it have been nice if you were taught how to type properly as well as speak english?
My god. Are you South-African? Ek dink dat Afrikaans 'n besonderse belangrike deel van my toekoms sal uitmaak, en ek dank elke dag my sterre dat ek die voorreg gehad het om twee-talig groot te word. Ek bly op die oomblik in Amerika, maar selfs as ek hierso trou en kinders kry sal ek Afrikaans met hulle praat. Verstaan jy my, of is jy 'n eentalige persoon? Met 'n naam soos ntombi kan ek seker aanneem dat jy ten minste Suid-Afrikaans is. Sou jy bereid wees om jou moedertaal op te gee net omdat dit nie deur die oorgrote meerderheid van die burgers van jou land gepraat word nie? Ek sou nie so dink nie. So, why do you seem to think learning Afrikaans is an exercise in futility?
|
Quote:
|
![]() |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|