Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar is die Afrikaners?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar is die Afrikaners?

Ons het julle ondersteuning nodig!

Pos gerus hier, en deel mee in baie debate, op die ou end is baie van ons hier Suid Afrikaners, en soveel lesers is Afrikaans, en let wel, taal maak geen verskil nie, en die uitnodiging staan vir enige taal gebruik in Suid Afrika

Maanloper
    Moonwalker

The mystery of the beginning of all things is insoluble by us,
    And I for one must be content to remain an agnostic
    ...Charles Darwin...

my semester was koekoes. nou's ek klaar. Hoe gaan dit met almal?

Comment

Originally posted by liza81
      my semester was koekoes. nou's ek klaar. Hoe gaan dit met almal?
      Liza
      Welkom terug! nou kan jy ook vir 'n tyd op jou louere rus, en soos jy seker gesien het is daar maar weinige aksie hier deesdae, af en toe 'n storm in 'n koppie, dan weer niks

Ek toe maar beluit om te bly, tenspuite van die uitbarsting met een van ons heilige vriende
      Moonwalker

...Charles Darwin...

Comment

Ek het nou hierdie die pos uit die oude doos uitgehaal. Ons Afrikaners is nog plesierig. Ons skop skiet en donner nog, maar bly aan die gang. Die lewe is lekker in Suid-Afrika.

Comment

Lyk my die Afrikaners is almal deur die ANC uitgeroei.

Comment

Hierdie Afrikaner boer liewer oppiWeb....dis die veiligste plaas want jyu kan nie vermoor word of die grondeiese komitee kan nie 'n plaas oppiWeb afneem nie!
            Last edited by oppiWeb; 21st June 2006, 21:42. Reason: add

Comment

Originally posted by Militante_Boer
              Lyk my die Afrikaners is almal deur die ANC uitgeroei.
              Bietjie laat in die dag, maar ek dink jy is reg...............Afrikanerdom is al amper iets van die verlede, waar gaan dit eindig?
              Volgende kom die wit Engels spreekende lot, na hulle uitgeroei is, is die land in KAKSTRAAT

En dan soos die res van Suidelike Afrika...............'n niks land

Moonwalker
              Moonwalker

...Charles Darwin...

Comment

Contre le racisme!

what a load of poo!

julle okes is vol kuk?

wat is 'n Afrikaaner?

Europeans, but like of pavement special variety.. French, Dutch, English, German etc.

Nothing wrong with that of course, but give up on the "Afrikaaners are so special, we should rule the world!" rubbish.

The majority of you are of working class European origin and a lot of you have plenty black blood flowing through your veins..

The only identity of the Afrikaaner is the distinct lack of identity...

Afrikaaners have a chance now more than ever to shine and show the world what they are made of........ just got to get your heads out of your behinds...

Comment

Originally posted by terence
                  what a load of poo!

julle okes is vol kuk?

wat is 'n Afrikaaner?

.
                  'n Afrikaner is iets om trots op te wees....veel meer as wat jy kan voorstel, ons is trots op wat ons is, en niemand sal dit kan wegneem nie, so gaan 'kuk' soos jy melding maak in die bogenoemde
                  Moonwalker

...Charles Darwin...

Comment

I am not an Afrikaaner so I guess I'll never understand why some Afrikaaners have such a massive chip on their shoulders..

I have some rad Afrikaaner friends and they aint full of poo about Afrikaaner pride and that's more than enough for me.

Comment

I am not an Afrikaaner so I guess I'll never understand why some Afrikaaners have such a massive chip on their shoulders..

I have some rad Afrikaaner friends and they aint full of poo about Afrikaaner pride and that's more than enough for me.
                      What an arsehole.....the arsehole of all arseholes! Anyone or anything that doesn't meet with your approval is deemed wrong by you. You think you are always right and know everything, when in fact you just show what an ignorant arrogant wanker you really are. Get some primary education before you start blabbing about something you really know nothing about.

Comment

You obviously have no heritage to be proud of............but I have!

MW
                        Moonwalker

...Charles Darwin...

Comment

Working...
                        X